Vans podkreśla moc skateboardingu we współpracy z Tonym Hawkiem, Skateistanem i Vans Athletes w nowej kampanii

“No Matter How Big Skateboarding Gets, Never Forget Where It Starts”  

„Nieważne, jak popularny stanie się Skateboarding, nigdy nie zapominaj, gdzie to wszystko się zaczęło”

Vans przekaże do 200 000 USD Fundacji Tides na rzecz Skateistanu, aby pomóc młodzieży na całym świecie poznać potęgę skateboardingu

Vans.eu/Skateistan 

COSTA MESA, KALIFORNIA. (Czerwiec 21, 2021) – Z okazji Dnia Skateboardingu, Vans, światowy lider deskorolki od ponad 50 lat, z dumą ogłasza nawiązanie współpracy ze Skateistan, wielokrotnie nagradzaną międzynarodową organizacją non-profit, która wspiera młodzież poprzez skateboarding i edukację w Afganistanie, Kambodży, RPA oraz w innych deskorolkowych projektach na całym świecie.

Kampania Vans ma przypomnieć wszystkim fanom, że skateboarding nie byłby tam, gdzie jest dzisiaj, gdyby nie siła społeczności. W nowej kampanii wideo zatytułowanej „Where It Starts” Vans i Skateistan skupiają się na tym, co sprawia, że skateboarding jest tak wyjątkowy — na ulicach, skateparkach, przydomowych basenach i społecznościach, które zbudowały skateboarding od fundamentów. Fani mogą posłuchać najbardziej utalentowanych gwiazd skateboardingu, w tym legendy deskorolki, team ridera Vans i członka zarządu Skateistan, Tony’ego Hawka, skaterów Vans, takich jak: Lizzie Armanto i Pedro Barrosa oraz ambasadora Skateistanu, Yanna Horowitza.

Skateboarding doświadcza obecnie największego zainteresowania mediów w swojej historii. Uwaga jednak skupia się głównie na rywalizacji – dlatego Vans i Skateistan chcą zwiększyć świadomość znaczenia wspierania rozwoju skateboardingu na poziomie społeczności” – powiedział Global Senior Director of Action Sport w Vans, Bobby Gascon. „W przeciwieństwie do tradycyjnych sportów, w których sportowcy otrzymują stypendia i różne programy rządowe, skateboarding wymaga pracy od podstaw – w obrębie społeczności. Jesteśmy podekscytowani, że możemy nadal być fundamentem dla skaterów na całym świecie i aby to zrobić, będziemy również promować misję Skateistan”

Skateistan przeznacza swoje środki na grupy często wykluczone z możliwości uprawiania sportu lub edukacji, zwłaszcza dziewczynki, dzieci niepełnosprawne oraz te ze środowisk o niskich dochodach. Dzięki wsparciu swojej globalnej sieci, The Goodpush Alliance, organizacja non-profit wspiera wzrost i rozwój społeczności deskorolkowej na całym świecie, świętując wyjątkową kulturę skateboardingu i ich kreatywne wyrażanie siebie.

Obraz zawierający tekst, osoba, telefon komórkowyOpis wygenerowany automatycznie
Vans Skater Lizzie Armanto projektuje buty Vans Skate Customs 

Od teraz do września, Vans przekaże 10 USD z każdej pary Vans Custom Skate Classics zakupionych na stronie Vans na Vans.eu/customs, a od 21 czerwca do 30 sierpnia – nawet do 200 000 USD – na rzecz Fundacji Tides aby wparli Skateistan. Konsumenci będą mogli stworzyć własną unikalną parę klasycznych Vans Skate Classics, a dzięki temu mogą również oddać się niezwykle wartościowej sprawie z okazji Dni Skateboardingu.

Obraz zawierający tekst, osoba, wewnątrz, trzymającyOpis wygenerowany automatycznie

Fani Vans mogą odwiedzić Vans.eu/Skateistan, aby obejrzeć nowe spoty wideo z kampanii „Where It Starts”, która rozpoczyna się 6 lipca. Fani mogą też tworzyć własne Custom Skate Classics z wybranymi podpisami od ambasadorów Vans i sportowców, aby przekazać darowizny bezpośrednio na program Skateistan.  Podziel się swoimi Custom Skate Classics i miejscem, w którym zaczęła się dla Ciebie jazda na deskorolce, otaguj @vansskate w mediach społecznościowych już dziś!

O Skateistan

Skateistan to wielokrotnie nagradzana międzynarodowa organizacja non-profit, która wspiera dzieci poprzez skateboarding i edukację w Afganistanie, Kambodży i RPA. Dzięki naszym innowacyjnym programom, które łączą kreatywną, opartą na sztuce edukację z zabawą i swobodą jazdy na deskorolce, Skateistan daje dzieciom możliwość zostania liderami lepszego świata.

O Fundacji Tides 

Tides jest partnerem filantropijnym i akceleratorem non-profit, którego celem jest budowanie świat dobrobytu i sprawiedliwości społecznej. Tides działa na styku sponsorów, twórców zmian i polityki, oferując rozbudowane rozwiązania, w tym darowizny na cele dobroczynne i przyznawanie dotacji, inwestycje o wpływie, sponsoring podatkowy dla przedsięwzięć społecznych, wspólne miejsca pracy i inicjatywy polityczne. Nasze rozbudowane narzędzia i know-how dają naszym partnerom swobodę działania i możliwość wprowadzania zmian szybciej, niż mogą sami. 

Informacje o Vans

Vans®, marka VF Corporation (NYSE: VFC), oferuje oryginalne obuwie, odzież i akcesoria stworzone z myślą o sportach ekstremalnych.Oryginalne kolekcje Vans® są dostępne w 97 krajach za pośrednictwem sieci spółek zależnych, dystrybutorów oraz międzynarodowych oddziałów. Vans® ma ponad 2 tys. punktów sprzedaży detalicznej na całym świecie, obejmujących własne sklepy oraz punkty działające na podstawie franczyzy i współpracy partnerskiej. Marka Vans® wspiera twórczą ekspresję w kulturze młodzieżowej poprzez sport, sztukę, muzykę i kulturę miejską. Marka zapewnia innowacyjne platformy takie jak Vans Checkerboard Day, Vans Park Series, Vans Triple Crown of Surfing®®, Vans Custom Culture oraz międzynarodowe centrum kultury i muzyki Vans: House of Vans.

Vans, „Off The Wall” Since ’66

vans.com

youtube.com/vans

Instagram.com/vans

facebook.com/vans

twitter.com/vans_66

Obserwuj profil Vans na Spotify, klikając tutaj!

# # #