VANS PREZENTUJE KAMPANIĘ “THESE PROJECTS ARE ADS FOR CREATIVITY” PROMUJĄCĄ ARTYSTÓW I KREATYWNOŚĆ W KAŻDEJ FORMIE 

ODKRYJ WSZYSTKIE PROJEKTY NA VANS.EU/OFFTHEWALL

A picture containing personDescription automatically generated
Artists (clockwise from left): Chris Johanson, Alex Jenkins, Chris Martin, Gaudmother, Annabell Lee and Start From Zero

Costa Mesa, Kalifornia. (1 marca 2021 r.) – Vans, światowa ikona kreatywnej ekspresji, przedstawia “These Projects Are Ads for Creativity”, nową kampanię promującą artystów i kreatywność w najczystszej postaci. Umożliwiając rodzinie artystów i twórców Vans wyjście i tworzenie różnych dzieł – rysunków, rzeźb, teledysków, niestandardowych butów, cyfrowych animacji i wielu innych – Vans nadal celebruje różnorodność samej kreatywności i honoruje utalentowane osoby stojące za każdym dziełem.

Zamiast stosować sztampowe podejście do kampanii reklamowej, Vans przeznaczył swoje zasoby na wsparcie samego aktu kreatywności, umożliwiając artystom urzeczywistnianie ich pomysłów w niestandardowej formie, jaką może odegrać sztuka. Nowa kampania marki Vans, zaprezentowana jako cyfrowe centrum projektów artystycznych pod adresem vans.eu/offthewall, jest inspirującą podróżą odkrywczą – podczas gdy strona internetowa jest kapsułą kreatywności, która będzie się rozwijać przez cały rok. 

Artists (from left): Start From Zero, Eloise Dörr, and Lalese Stamps

Zapraszając fanów do odkrywania nowych form kreatywności, Vans stawia artystów i ich historie na pierwszym planie. Niezależnie od tego, czy są to kolorowe obrazy Rewiny Beshue z San Francisco, które eksplorują tematykę czasu, przestrzeni i rzeczywistości, barwne malowane poduszki Annabell Lee, które odpowiadają jej odważnej osobowości, proces tworzenia ciemni przez fotografa z Los Angeles Anthony Acosta czy zdyscyplinowana praktyka obróbki drewna w Hongkongu Start From Zero – Ci artyści przekazują szeroką gamę kreatywnych interpretacji, które reprezentują globalną społeczność artystów. To poprzez ich fizyczne przedstawienie sztuki, które jest prezentowane razem, manifestuje się kreatywność.

Po tej stronie globu reprezentacją arstystów są londyńczycy Alex Jenkins i Eloise Dörr. Praca Alexa Jenkinsa, ilustratora i rysownika, często eksploruje krytyczne tematy przefiltrowane przez kolorowe, satyryczne okulary. Na potrzeby tego projektu ożywił jedną ze swoich postaci w sześciometrową rzeźbę z włókna szklanego. Eloise Dörr jest skateboardzistką i artystką, której prace często przedstawiają postacie deskorolkowe – czasem duże, czasem małe, a czasem gdzieś pośrodku. Do swojego projektu zdecydowała się stworzyć tryptyk z malowanych deskorolek.

Zamiast tworzyć reklamy, które traktują o kreatywności, chcieliśmy wykorzystać tę kampanię jako narzędzie do zaprezentowania prawdziwej, fizycznej kreatywności we wszystkich jej formach. Dlatego po prostu umożliwiliśmy to twórcom z całego świata” – powiedział Rob Teague, Vans globalny dyrektor kreatywny. „Rysunki, obrazy, muzyka, rzeźby, montaże wideo, spoty deskorolkowe, szalone animacje, dziwne deski surfingowe i rzeczy, których się nie spodziewaliśmy. Zamiast tradycyjnych reklam jako marka chcieliśmy zejść z drogi i wspierać różnorodne różnorodność ludzi i ich różne kreatywne wyniki. O to właśnie chodzi w Vans – nie tylko po to, by mówić o kreatywnej ekspresji, ale by aktywnie ją wspierać poprzez nasze produkty, platformy i kampanie ”.

Ta twórcza podróż będzie dostępna na stronie internetowej Vans przez cały rok, kultywując cyfrowe centrum globalnych projektów, które wzbogacą różne historie artystów i zainspirują fanów do tworzenia własnej wersji kreatywności w jej najczystszej postaci. Zobacz pełną kampanię na vans.eu/offthewall. Aby podzielić się własną historią i dołączyć do rozmowy z Vans, użyj #OffTheWall w mediach społecznościowych.

Informacje o Vans

Vans®, marka VF Corporation (NYSE: VFC) oferuje oryginalne obuwie, odzież i akcesoria stworzone z myślą o sportach ekstremalnych. Oryginalne kolekcje Vans®  są dostępne w 97 krajach za pośrednictwem sieci spółek zależnych, dystrybutorów oraz międzynarodowych oddziałów. Vans® posiada ponad 2 tys. punktów sprzedaży detalicznej na całym świecie, w tym własne sklepy, punkty działające na podstawie franczyzy oraz w ramach współpracy partnerskiej. Marka Vans® wspiera kreatywną ekspresję w kulturze młodzieżowej poprzez sport, sztukę, muzykę i kulturę miejską. Marka zapewnia innowacyjne platformy takie jak Vans  Checkboard Day, Park Series, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans Custom Culture oraz międzynarodowe centrum kultury i muzyki Vans: House of Vans.

Vans, “Off The Wall” Since ’66
vans.com
youtube.com/vans
Instagram.com/vans
facebook.com/vans
twitter.com/vans_66

Follow Vans on Spotify Here!

# # #