Vans x Dime po raz kolejny razem tworzą nową wersję modelu Skate Mid Skool

Charakterystyczny żółty kolor marki Dime znalazł swoje miejsce na modelu butów z kolaboracji

A pair of white shoesDescription automatically generated with medium confidence

Costa Mesa, CALIF. (16 kwietnia, 2021) – marki Vans oraz Dime po raz kolejny połączyły siły, aby na nowo stworzyć model Vans Skate Mid Skool. Przedstawia charakterystyczny żółty kolor marki z Montréalu z trzema różnymi wersjami kolorystycznymi, a model Skate Mid Skool ożywa dzięki inspiracjom stylem skateboardowym lat 90-tych i nostalgicznej estetyce Dime. 

Archiwalny model Vans z wczesnych lat, Skate Mid Skool w najnowszej wspólnej kolekcji z marką Dime wykonano się z mieszanki zamszu i nylonu, z półprzezroczystą podeszwą zewnętrzną, zapiętkiem i specjalną wspólną naszywką na języku oraz wytłoczoną skórzaną przywieszką. 

Model Skate Mid Skool występuje w kolorze złamanej bieli, granatu i bieli oraz czerni z atlantycką zielenią z charakterystycznym żółtym kolorem Dime pojawiającym się w kolekcji na piętach, wkładce oraz na specjalnym pudełku na buty Vans x Dime.

Firma Dime powstała w 2005 roku z inicjatywy grupy skateboarderów i chęci do ćwiczenia zabawy i kreatywności. Dime na początku tworzyło skateboardowe filmy, dzięki czemu marka stała się znana ze swojego poczucia humoru i innowacyjnych pomysłów. W 2015 roku, Dime Glory Challenge zaprezentowane przez Vans stworzyło nowe standardy eventów skateboardowych na wyższym poziomie, dzięki bezkonkurencyjnemu stylowi i dużemu urokowi. Kierując się tą samą ideą, Dime otworzyło swój flagowy butik w Montréalu i przekształciło swoje produkty promocyjne w markę odzieżową sprzedawaną w najlepszych skejtowych sklepach i butikach na świecie. 

Model Vans x Dime Skate Mid Skool jest już już dostępny w salonach Vans Skateboarding oraz na Dimemtl.com.

Informacje o Vans 

Vans ® , marka VF Corporation (NYSE: VFC) oferuje oryginalne obuwie, odzież i akcesoria stworzone z myślą o sportach ekstremalnych. Oryginalne kolekcje Vans ® są dostępne w 97 krajach za pośrednictwem sieci spółek zależnych, dystrybutorów oraz międzynarodowych biur. Vans ® posiada ponad 2000 punktów sprzedaży detalicznej na całym świecie, w tym sklepy własne, koncesyjne i partnerskie. Marka Vans® promuje twórcze wyrażanie siebie poprzez w sporty akcji, sztukę, muzykę i kulturę uliczną oraz promuje innowacyjne programy, takie jak Vans Checkerboard Day, Vans Park Series, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, centrum kulturalne Vans oraz dom muzyki House of Vans.

Vans, “Off The Wall” Since ’66
www.vans.eu
youtube.com/vans
instagram.com/vans_europe
twitter.com/vans_europe
facebook.com/vanseurope 

Obserwuj Vans na Spotify tutaj

# # #